USLOVI I ODREDBE

Odredbe i uslovi u nastavku odnose se na rezervacije koje je napravilo fizičko lice, osim ako nije napravljen poseban dogovor. Odvojena pravila važe za grupne rezervacije preko 10 osoba. Hotel zadržava pravo da primenjuje posebne odredbe i uslove koji se razlikuju od ovih u slučaju državnih praznika, posebnih događaja, sezonalnosti ili dodatnih usluga koje to zahtevaju.

1. REZERVACIJA I POTVRDA

Prilikom rezervacije sobe potrebno je Vaše ime, adresa, datum dolaska i odlaska i način plaćanja. Rezervacija sobe je obavezujuća kada je potvrđena usmeno ili pismeno i kada dobijete broj potvrde rezervacije. Hotel ima pravo da primenjuje različite vrste pravila kao što su naknada za rezervaciju ili garancija kreditne kartice kako bi se obezbedila rezervacija.

2. DOLAZAK I ODLAZAK

Hotelska soba Vam je na raspolaganju od 14:00 časova na dan dolaska. Na dan Vašeg odlaska soba mora biti ispražnjena do 10:00 pre podne. Hotel ima pravo da primenjuje izuzetke u vremenu prijavljivanja i odjavljivanja gore navedenim. Iz bezbednosnih razloga, samo prijavljeni gosti su dozvoljeni u privatnim prostorijama, a maksimalni kapacitet po sobi se ne sme nadmašiti. Soba će biti rezervisana za Vas do 19:00 časova na dan dolaska, osim ako nije postignut drugi dogovor u trenutku rezervisanja ili ako potvrđena tarifa ili period rezervacije ne obuhvataju druge posebne uslove. U suprotnom, hotel može rezervisanu sobu posle 19:00 časova smatrati slobodnom. U slučaju da dođete u hotel u skladu sa dogovorenim vremenom dolaska, a soba koju ste rezervisali nije dostupna, hotel može da Vam obezbedi ekvivalentnu sobu bez dodatnih troškova.

3. GARANTOVANA REZERVACIJA

Kupci sa ugovorom o fakturisanju mogu da garantuju rezervaciju pod imenom preduzeća. Kao način garancije Hotel Moment zadržava pravo da zahteva ili potpuno ili delimično avansno plaćanje kako bi garantovao rezervaciju. Iznos akontacije/avansne uplate i raspored akontacije/avansne uplate biće ugovoreni sa kupcem u pisanoj formi.

4. OTKAZIVANJE I BEZ DOLASKA

Ukoliko nije drugačije dogovoreno u trenutku rezervacije, osim ako potvrđena tarifa ili period rezervacije ne uključuje posebne uslove, soba može biti otkazana do 19:00 časova na dan pre dolaska bez naknade. U slučaju da ne stignete bez otkazivanja rezervacije, hotel ima pravo na naplatu jednaku prvom noćenju uključujući poreze i moguće dodatne usluge po sobi na Vašoj kreditnoj kartici.

5. PREVREMENI ODLAZAK

Prevremeni odlazak pre dogovorenog dana mora biti najavljen hotelu najkasnije do 19:00 časova dan ranije. Ukoliko je Vaša rezervacija za nekoliko noći, hotel ima pravo da Vam naplati ceo iznos za ceo boravak. Prevremeni odlazak pre dogovorenog dana takođe može da izazove promene u ceni sobe koja je prethodno potvrđena.

6. PLAĆANJE

Hotel Moment prihvata najčešće kreditne/debitne kartice. Hotel nije u obavezi da prihvati devize, vaučere, čekove ili kreditne/debitne kartice ukoliko na to nije pristao. U slučaju da rezervacija nije plaćena unapred treba je izmiriti po dolasku u hotel gotovinom ili kreditnom karticom. Naknada za rezervaciju se može naplatiti kreditnoj kartici kao akontacija/avansna uplata. Ovo će biti odbijeno od završnog računa.

7. PONAŠANJE GOSTIJU U HOTELU

Pratimo lepe manire i hotelska pravila u hotelu. U slučaju kršenja ovih pravila možete odmah biti uklonjeni iz prostorija. U takvim slučajevima i dalje ste u obavezi da platite smeštaj i dodatne usluge koje ste naručili. Ne možete da tražite povraćaj novca za već izvršene uplate. Iz bezbednosnih razloga, u privatnim hotelskim prostorijama, kao što su hotelske sobe, mogu boraviti samo prijavljeni gosti, dok se maksimalni kapacitet ne sme nadmašiti.

8. ODGOVORNOST ZA VAŠE DRAGOCENOSTI

Vaše dragocenosti se mogu čuvati u sefu u Vašoj sobi ili ih hotel može uskladišti na zahtev. Hotel ima pravo da naplati skladištenje ovih artikala. U slučaju da su predmeti koje želite da uskladištite izuzetno vredni morate obavestiti hotel pre skladištenja. Hotel može odbiti da skladišti ovakve dragocenosti. Hotel nije odgovoran za dragocenosti koje se čuvaju u sefu u Vašoj sobi. Hotel nije odgovoran za oštećenje ili nestanak vozila na hotelskom parkingu ili dragocenosti unutar vozila.

9. ODGOVORNOST GOSTA ZA ŠTETU

Kao gost odgovorni ste za štetu koju ste namerno ili slučajno prouzrokovali Vi (na primer izazvano pušenjem ili korišćenjem električne cigarete), Vaš gost ili Vaš ljubimac u hotelskoj sobi ili hotelskim prostorijama. Ovo se odnosi i na hotelski nameštaj i drugu opremu, na druge goste u hotelu ili njihovu svojinu. Odgovornost za prouzrokovanu štetu određena je opštim principima.

10. IZNAJMLJIVANJE HOTELSKIH SOBA ZA MALOLETNIKE

Samo osobi preko 18 godina je dozvoljeno da izvrši rezervaciju. Odrasla osoba koja rezerviše sobu za osobu mlađu od 18 godina smatraće se odgovornom za maloletnika, bez obzira da li on ili ona odseda zajedno sa maloletnim licem. Maloletnoj osobi koja putuje sama biće potrebno pismo saglasnosti koje potpisuje staratelj. Pismo mora da sadrži ime maloletnika, rođendan i datume dolaska i odlaska. Takođe su potrebni ime i kontakt staratelja.